fredag 29. august 2014

Ny gang med matt farge og et gult hei

Det er fredag, og jeg gleder meg til helg. Hvem gjør vel ikke det, egentlig?
I går var det bare rolig hjemme, deilig etter noen dager på reise. Jentene lekte ute i turnringene, før Lillesøster forsvant ut på skattejakt med venninne, og Storesøster ble inspirert og lagde sin egen skattejakt sammen med flere av sine. De lagde hvert sitt skattekart og jeg tror de koste seg. Veldig gøy å sniklytte på samtalene, organiseringen og diskusjoenen disse små, men store har.

Jeg fikk også endelig bokstavene jeg bestilte til kommoden. Det har tatt sin tid, da bokstaven E var utsolgt i denne fargen, men nå er de altså på plass - og det er ingen tvil om hvilken skuff som er hvem sin. Elsker denne fargen - som også er en av årets trendfarger fra Lady. Den heter 5397 Scooter, og jeg malte gangen i Pure Color-varianten. Den er helt matt og ble helt fantastisk!

Gjenbruk av speilet, som jeg ga en makeover for noen år siden, ny kommode og "hello"-skilt fra Oh DierLiving på Etsy. Nytt speil til å ha over kommoden, og legobrettet som fungerer som nøkkelholder er like populært ennå. Lillesøster omrokkerer til stadig legoklossene på det. Veldig fornøyd med oppgraderingen av gangen, og den fargen altså - den gjør meg glad!
 

Beklager bildene forresten, jeg vet ikke helt hva som er skjedd mellom kamera og blogginnlegg, men de er egentlig ikke så kornete.

 Vi får se hva helgen bringer.
Jeg har et par planer, og resten er ganske åpen, mannen forsvinner opp på fjellet for å fikse og ordne litt, så da må jentene og jeg finne på litt morro på egenhånd.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig hyggelig om du vil legge igjen et lite spor. Tusen takk for titten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...