torsdag 29. mars 2012

Deilige bad

Endelig litt interiør i fra meg igjen. I min søken etter den perfekte badekar-bro (sånn som man legger på tvers av badekaret og har såper og annet stæsj i) kom jeg over denne sneisne saken fra Giese Manufaktur. 
from Giese Manufaktur

 Så utrolig praktisk å kunne velge "tilbehør" - speil, bokstativ, stearin eller telysholder - bytte litt etter humøret. Jeg fant denne på Ha det på badet på Skøyen, og den finnes i katalogen til Giese Manufaktur.

from Giese Manufaktur
Mange andre fine bilder i den katalogen også. La deg inspirere! 

from Giese Manufaktur
Minner også om min give-away (klikk på bildet i margen) - store vinnersjanser! Det eneste du må gjøre er å kommentere på innlegget, så trekker jeg TO vinnere når bloggen runder 20.000 tittere ;)

Ha en strålende torsdag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig hyggelig om du vil legge igjen et lite spor. Tusen takk for titten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...