torsdag 30. juni 2011

Tørke!

Det nærmer seg ferietid, og jeg gleder meg så at jeg har fått helt bloggtørke. Mest fordi jeg lar alle prosjekt ligge - til nettopp ferien! Da skal vaskerommet ordnes litt mer, med en liten vri - og jeg har endelig landet på sko-oppbevaringsløsning. Snart juli og mer bestemt enn på lenge!

Det som var mest kjipt i juni var ikke ubestemtheten, men at jeg gikk glipp av Glansdagen. I år måtte det dessverre nedprioriteres, men jeg er veldig klar for neste år. Uten tvil.


I morgen begynner forberedelsene til helgas småfeiringer - jeg runder nemlig 35, og det må jo feires litt! Ønsker meg sånn i hemmelighet en hvit Pantonstol, for å utfylle de oransje jeg har, men siden ønsket ikke er ytret høyt er det vel heller tvilsomt at det dukker opp en....



God helg til alle!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Veldig hyggelig om du vil legge igjen et lite spor. Tusen takk for titten!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...